En af de vigtigste grunde folk start forretninger er at tjene penge. For nogle er det en velsignelse at gøre penge at gøre noget, de elsker. Jeg siger ikke at du skal elske hus rengøring for at få en vellykket hus rengøring forretning; men det ville være en god idé, hvis du ikke hader det.
Hvor mange penge du gøre afhænger af, hvor stor du ønsker din virksomhed at være. Det kunne være en én person operation hvor du sat op hjemme og serviceområder tæt på hjemmet, eller du kan oprette et kommercielt kontor og leje folk til at arbejde for dig.
Her er 7 enkle trin til at få dig i gang på dit eget hus rengøring forretning.
1) bestemme, præcis hvilken slags hus rengøring tjenester du vil tilbyde.
Her har du besluttet hvad rengøring du vil, kan lide at gøre senge, støvsugning, gulvvask og voks gulve, afstøvning og så videre. Bemærk også, hvad du vil ikke gøre, fx tøjvask. Du kan også beslutte at specialisere sig, fx ved rengøring tæpper kun, eller rengøring suspenderet lofter kun.
2) prisfastsættelse tjenestens hovedrengøring.
Hvis du vil have en idé om, hvordan til at oplade for tjenestens hovedrengøring, bruge din konkurrence. Tjek din telefonbog og afsnittet rubrikannoncer i din lokale aviser for rengøring virksomheder, kald dem op (foregiver at være en potentiel klient) og finde ud af præcis hvad rengøring tjenester de tilbud og hvor meget de opkræver. Med denne indsamlede oplysninger beslutte den bedste pris at opkræve betaling for din rengøring.
3) træning start omkostninger.
Til dette skal du overveje, værktøj, materiale, transport, reklame, forsikring osv. Skrive ned en liste over alle de værktøjer og materialer du har brug for, som rengøringsassistenter, svampe, mops, Tæpperens udstyr osv. Næste finde ud udgifterne til hvert element på listen og skrive det ved siden af elementet.
Transport: du skal vurdere dine omkostninger her. Du ser, det afhænger af hvor klienten er placeret og dit transportmiddel til din klient. (At have din egen bil ville være til din fordel).
Reklame: Du kan bruge gratis reklame (mund til mund) og betalt reklame (classifieds, telefonbog annoncer osv). Telefon opkald til din lokale avis og telefonselskabet der udgiver din telefonbog vil fortælle dig omkostningerne annoncer.
Når du har samlet alle disse oplysninger, Beregn din samlede start omkostninger.
4) navn din virksomhed.
Det er vigtigt at vælge et passende navn for dit hus rengøring forretning. Her er et par eksempler jeg fik af internettet, ‘Maid Brigade’, ‘Alle skinne rengøring’, ‘Hvid handske Cleaning Service’. Undgå venligst at bruge ‘Dit navn rengøring Services’. Ved hjælp af dit eget navn som en del af din virksomhedsnavn er over udført af mange hus rengøring virksomheder. Brainstorme og komme op med et navn, der hjælper dig med at skille sig ud fra mængden.
5) lære zoneinddeling forordninger i dit community.
Kontrollere byens degnen kontor eller dit lokale bibliotek for en kopi til en kopi af de zoneinddeling love om dit samfund. Årsagen hertil er, at nogle zoneinddeling regler forbyder hjem virksomheder i et fællesskab.
6) gør et par gratis rengøring job.
Godt gør du faktisk ikke dem gratis. Du laver dem til gengæld for referencer (disse tilføje til din troværdighed for fremtidige betalende kunder og er uvurderlige). Du kan tilbyde disse gratis rengøring job til venner, non-profit organisationer i dit samfund mv.
7) få din første betalende kunde så få en anden og en anden og en anden og så videre.
Fortælle alle du ved at du har startet en rengøring forretning og placere annoncer i de lokale aviser. I begyndelsen skal du tilbringer det meste af din tid og penge at få betalende kunder. Dog at flere klienter får du jo mindre tid og penge du bruger på markedsføring og mere tid du bruger på rengøring og gør dine kunder glade.
Dette er bare begyndelsen. Når du begynde at tjene penge tage et hus rengøring business kursus for at hjælpe dig med bedre at styre din virksomhed i vækst, regnskab, skat, forsikring bedre markedsføring strategier og meget mere.
—
Du har tilladelse til at offentliggøre denne artikel elektronisk eller på tryk, gratis, så længe bylines er inkluderet. En høflighed kopi af publikationen ville være værdsat. [email protected]
9